Content voor Ingelogde Gebruikers

Veelgestelde vragen

Bestelling

Hoe kan ik betalen?

iDeal

Iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer kan via iDeal vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Dit geldt ook voor bedrijven. Bij deze methode kunt u tijdens het betaalproces de betaling direct voldoen met uw eigen bank. U rekent af in een vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt direct gebruikmaken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

  • ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.
  • U doorloopt dezelfde stappen als bij het normaal internetbankieren.
  • De betaling is zeer eenvoudig.


Creditcard

U kunt bij ons veilig betalen met Mastercard of Visa. De betalingen geschieden via een SSL-beveiligde server, die de gegevens verstuurt. Zodra uw creditcardgegevens zijn geverifieerd, wordt uw order verder verwerkt. Uw creditcardgegevens worden door ons niet opgeslagen.


Bancontact / Mr Cash

Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Met Bancontact / Mr Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt direct gebruikmaken van Bancontact / Mister Cash zonder at u zich daarvoor hoeft aan te melden.


Directe bankoverschrijving

Via directe bankoverschrijving kunt u uw betaling rechtstreeks overmaken op onze bankrekening. Hierbij dient u uw bestelnummer/ordernummer als betalingsreferentie te gebruiken. De bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan tot enkele werkdagen duren.


SOFORT Banking

SOFORT banking is een eenvoudige, veilige en veel gebruikte betaalwijze in het buitenland. Dit is vergelijkbaar met een online overboeking. U kunt direct gebruikmaken van SOFORT Banking, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Momenteel is SOFORT Banking mogelijk in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, België, Italië en Spanje.


KBC / CBC betaalknop

Met de KBC / CBC betaalknop kunt u als klant van de Belgische banken KBC en CBC eenvoudig online betalen. U kunt uw online aankoop eenvoudig betalen aan ons, via uw eigen vertrouwde online bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt.


Op rekening

U kunt ook op rekening betalen bij Glasverpakkingen.nl. Kies deze methode indien u vaker bij ons gaat bestellen. Wij zullen vooraf een kredietcheck doen naar uw kredietwaardigheid. Het kan voorkomen dat u op basis hiervan een vooruitbetaling dient te doen.

De standaard betalingstermijn is 14 dagen netto.

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?

De aangegeven prijzen bij de producten zijn exclusief btw. Als u in uw winkelmandje op afrekenen klikt, wordt de btw toegevoegd aan het te betalen bedrag.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren, mits deze zich onaangetast en in de originele verpakking bevindt. Binnen deze termijn kunt u de artikelen bekijken en/of beoordelen en contact met ons opnemen. Indien de artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven. Vermeld hierbij uw klantgegevens, ordernummer, aantal artikelen en leverdatum. Ook ontvangen we graag de reden van het retour. Deze gegevens kunt u gemakkelijk invullen in het retourformulier en meesturen. (Klik hier om het document te downloaden)

U kunt bovenstaande gegevens e-mailen naar info@glasverpakkingen.nl. We zullen dan spoedig contact met u opnemen over de mogelijkheden.

Let op: Indien u zelf een vergissing geeft gemaakt bij het bestellen, zullen we de retourkosten (verzendkosten) aan u doorberekenen.

U kunt de artikelen retourneren naar:
Glasverpakkingen.nl
T.a.v. afdeling Retour
Van IJsendijkstraat 180
1442 LC Purmerend
Nederland

Heeft u nog vragen over leveringen en retourneringen? Stuur dan een e-mail naar info@glasverpakkingen.nl of bel met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0) 299 633791.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Indien u een bestelling wenst te annuleren, dient dit zo spoedig mogelijk na het bestellen, voordat de artikelen ons magazijn verlaten, te gebeuren. U kunt voor het annuleren telefonisch contact opnemen net onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0) 299 633791. Ook dient u ons schriftelijk te informeren. U kunt dan een e-mail sturen naar info@glasverpakkingen.nl met de volgende gegevens: klantgegevens, ordernummer, bankgegevens en de reden van annulering. Wij streven ernaar om binnen 14 dagen het betaalde bedrag aan u over te maken.

Is de bestelling al verzonden, maar wenst u alsnog te annuleren? U kunt het pakket dan weigeren bij levering door onze transporteur. De retourkosten (verzendkosten) bereken wij dan door aan u.

Levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2-5 werkdagen te verzenden. In het weekend zijn wij gesloten en wordt er niet geleverd. Vanwege de toegenomen drukte in ons magazijn en bij de transporteur kan het voorkomen dat de levertijd wat langer is.
Wij doen ons uiterste best om de artikelen binnen het genoemde tijdsbestek bij u te krijgen. In het algemeen vinden leveringen plaats van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-18:00.

Wanneer een bestelling ons magazijn verlaat, is het gebruikelijk dat u de bestelling de volgende dag kunt verwachten. Voor bestellingen die naar België getransporteerd worden, dient u rekening te houden met 1 à 2 werkdagen.

Mocht u een specifieke leverdatum wensen, kunt u dit aangeven tijdens het bestellen bij de bestelnotities. Wij zullen ons best doen om dit voor u mogelijk te kunnen maken. Indien dit niet het geval is, zullen wij contact met u opnemen.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling, variëren de verzendkosten tussen €7,50 en €28,00.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen in Purmerend?

U kunt uw bestelling ophalen in ons magazijn, mits hier ruimte voor is. Ook hierbij dient u rekening te houden dat u niet op dezelfde dag of in het weekend kunt afhalen. U kunt tijdens het bestellen bij de bestelnotities aangeven dat u graag wil afhalen. Wij zullen ons best doen om dit voor u mogelijk te kunnen maken. Wij zullen tijdens het verwerken van uw bestelling contact met u opnemen. Indien afhalen mogelijk is, zullen wij een datum met u afspreken. Zonder afspraak is het niet mogelijk om op te halen.

De bestelprocedure voor het afhalen verloopt via de website. U kunt uw bestelling plaatsen en afrekenen. Mocht u komen afhalen, zullen wij achteraf de verzendkosten aan u terugbetalen. Wij streven ernaar om het bedrag binnen 14 dagen terug te storten.

Via welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?

De kleinere zendingen versturen wij met DPD; dit zijn bestellingen die wij kunnen verpakken in 1 t/m 3 dozen. Heeft u een grote bestelling, dan versturen wij deze op een pallet met Transmission.

Als uw kleine bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een e-mail van ons. Het is gebruikelijk dat uw pakket dan de volgende dag door DPD wordt geleverd. Als uw grotere bestelling ons magazijn verlaat, krijgt u de ochtend van levering een e-mail van Transmission over het tijdstip van levering.

Voor Belgische zendingen dient u rekening te houden met 1 à 2 werkdagen levertijd, nadat uw pakket ons magazijn heeft verlaten.

Mijn bestelling is verzonden, maar nog niet ontvangen.

Het kan voorkomen dat u bericht van ons of van de transporteur heeft gehad dat uw pakket geleverd word, maar u deze niet heeft ontvangen. Dit kan verschillende redenen hebben:

  • Er was niemand afwezig op het afleveradres;
  • Glaswerk is fragiel. We verpakken dit zo goed mogelijk, maar het kan voorkomen dat tijdens het transporteren de dozen en/of pallets gevallen zijn. Deze worden dan niet aan u geleverd;
  • Uw pakket is zoekgeraakt op het depot.

We gaan ervan uit dat alles goed verloopt tijdens het transporteren. Mocht u alsnog uw bestelling niet ontvangen hebben, neem dan contact op met DPD of Transmission. Houd hiervoor uw ordernummer bij de hand.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar (een deel van) de artikelen zijn stuk, niet meegeleverd of verkeerd geleverd.

Indien uw bestelling niet compleet geleverd is, kunt u ons dit schriftelijk laten weten. U kunt een e-mail versturen naar info@glasverpakkingen.nl. Vermeld hierin uw ordernummer, het ontbrekende artikel en het aantal. Wij zullen zo spoedig mogelijk reageren en het ontbrekende aantal naleveren.

Heeft u artikelen ontvangen die stuk zijn, kunt u ons dit schriftelijk laten weten. U kunt een e-mail versturen naar info@glasverpakkingen.nl. Vermeld hierin uw ordernummer, het aantal kapotte artikelen en foto’s van de kapotte artikelen. Wij zullen dit beoordelen en u het aantal niet bruikbare artikelen zo spoedig mogelijk naleveren.

Heeft u andere artikelen ontvangen dan u besteld heeft, kunt u ons dit schriftelijk laten weten. U kunt een e-mail versturen naar info@glasverpakkingen.nl. Vermeld hierin uw ordernummer, het verkeerd geleverde artikel, het aantal en foto’s van de geleverde artikelen. Wij zullen dit beoordelen en de juiste artikelen zo spoedig mogelijk leveren.

Orders

Kan ik ook kleinere aantallen bestellen?

U dient een minimaal aantal af te nemen. Dit is per product verschillend. Als u op het artikel klikt, ziet u de minimale afname. Daarnaast geldt er een minimum bestelbedrag van €20,-.

Krijg ik korting als ik een grote bestelling plaats?

Indien u grotere bestellingen plaatst, wordt er een korting berekend. Dit geldt vanaf 10 dozen en is per fles of pot verschillend. Als u op het gewenste product en hoeveelheid aanklikt, wordt er aangegeven wat de korting is. Deze korting wordt automatisch toegepast bij het afrekenen.

Indien u een pallet wil bestellen, kunt u het contactformulier invullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

.

Worden de glazen flessen en potten geleverd met sluitingen?

Nee, de potten en flessen worden exclusief sluitingen geleverd. De sluitingen dient u apart te bestellen. Als u op een gewenste pot of fles klikt, kunt u naar onderen scrollen. Hier worden alle bijpassende sluitingen aangeboden.

Is het mogelijk om alleen sluitingen te bestellen?

Ja, dat is mogelijk. U dient dan wel voor een minimumbedrag van €20,- te bestellen.

Het artikel wat ik wil bestellen is niet op voorraad. Hoe lang duurt het voordat ik dit weer kan bestellen?

Het kan voorkomen dat vanwege de drukte uw gewenste product tijdelijk niet leverbaar is. We proberen op tijd in te kopen, maar zijn afhankelijk van de productie en beschikbaarheid bij onze producenten. Houd hiervoor de website in de gaten.

Overig

Dien ik een account aan te maken?

U hoeft geen account aan te maken. Denkt u vaker te gaan bestellen, is dit wel handig. U hoeft dan niet steeds uw gegevens in te vullen.

Ik wil mijn bezorg- of factuuradres aanpassen.

Dit is mogelijk, maar dient wel verwerkt te zijn voordat we uw bestelling verzenden. Doe dit dus zo snel mogelijk. Op de dag van verzending is het niet meer mogelijk om uw adres aan te passen.

Hoe maak ik een account aan?

U kunt op de homepagina klikken op ‘registreren’ en een account aanmaken. Als u vervolgbestellingen plaatst, hoeft u niet meer alle gegevens in te vullen.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze bekendmaken?

Wij streven ernaar om een uitstekende service te leveren. Komt het toch voor dat u een vervelende ervaring heeft gehad, stellen wij het op prijs als u ons hiervan op de hoogte stelt, zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen. U kunt het online contactformulier invullen, of een e-mail sturen naar info@glasverpakkingen.nl

We zullen altijd proberen om gezamenlijk een passende oplossing te vinden.

Scroll naar boven